drEryk eGabinet - Centrum pomocy
  • 👋Zaczynamy!
  • Pierwsze kroki
    • ℹ️Jak mogę wypróbować program drEryk eGabinet?
    • 💼Jak zakupić eGabinet?
    • 📄Dokumentacja medyczna
    • 📪Logowanie do aplikacji
    • ⚙️Konfiguracja konta i placówki
      • ⚙️Konfiguracja konta
      • 👤Konfiguracja praktyki
      • 👥Konfiguracja podmiotu
      • 🔐Jak wygenerować certyfikaty P1?
    • ❔FAQ
  • Role
    • 👤Lekarz
    • 👤Paramedyk
    • 👤Pracownik rejestracji
    • 👤Administrator
      • ℹ️Zarządzanie użytkownikami
      • 🖇️Edycja danych osobowych i praktyki
      • 💿Przestrzeń na dane
  • Moduły
    • ✉️Moduł SMS
    • 💰Moduł Usług Prywatnych
      • 💵Usługi rozliczeniowe
      • 🗓️Usługi recepcyjne
      • 📊Raporty MUP
    • 📄Faktury
    • 📨Moduł udostępniania dokumentacji
    • 💊Rozszerzona Baza Leków
  • Integracje
    • 🩺Integracja z portalem drEryk Pacjent
    • 🩺Integracja z portalem Znany Lekarz
  • Strona główna
    • 📈Strona główna
  • Wizyta
    • 📔Lista wizyt
    • 🎤Pre-wywiad
    • *️⃣eWUŚ
    • 🩺Panel główny wizyty
    • 🩺ICD-10 Rozpoznania
    • 🩺ICD-9 Procedury medyczne
    • 💊eRecepta
      • 🧪Leki recepturowe
      • 📃Historia wystawionych leków
    • 🩹eZWM
    • 🤒eZLA
    • 🏥eSkierowania
    • 📄Druki
    • 📄Dokumenty z wizyty
    • ↩️Ponowne otwarcie wizyty
    • 🗓️Kolejna wizyta
    • 🗃️Pasek boczny wizyty
    • 📋Szablony wizyt
    • ✅Zgody i upoważnienia na wizycie
  • Kalendarz
    • 📆Kalendarz
    • 🔄Cykliczne wizyty
    • 📝Notatki do wizyty
    • 🔃Manipulowanie kafelkiem wizyty
  • Informacje o pacjencie
    • 🗒️Lista pacjentów
    • 📚Kartoteka pacjenta
    • 📕Historia pacjenta
    • 🩺Dane medyczne
    • ✅Zgody i upoważnienia w kartotece pacjenta
    • 📥Wiązanie kartotek
    • 🗑️Usuwanie kartoteki pacjenta
  • Statystyki
    • 📊Statystyki
Powered by GitBook
On this page
  • Konfigurowanie konta
  • Uzupełnienie danych osobowych
  • Zmiana hasła
  • Dodanie certyfikatu osobistego
  • Konfiguracja danych podmiotu
  • Dane podmiotu
  • Dodanie logo podmiotu (opcjonalne)
  • Ustawienia identyfikatora NFZ i integracji eWUŚ (opcjonalnie)
  • Komunikacja z P1

Was this helpful?

  1. Pierwsze kroki
  2. Konfiguracja konta i placówki

Konfiguracja podmiotu

Last updated 5 months ago

Was this helpful?

Pierwsze logowanie

Przy pierwszym logowaniu do programu należy skorzystać z jednorazowego hasła, które zostanie przesłane w wiadomości mailowej po poprawnym utworzeniu konta w aplikacji drEryk eGabinet.

Na widoku Zmiana hasła do systemu wpisujemy ponownie jednorazowe hasło, które użytkownik otrzymał w wiadomości email oraz dwukrotnie podajemy nowe hasło, którym od tej pory będziemy logować się do programu. Należy pamiętać, że hasło musi się składać z co najmniej 8 znaków, zawierać małe i wielkie litery oraz cyfry lub znaki specjalne.

Konfigurowanie konta

Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji drEryk eGabinet należy skonfigurować konto lekarza oraz uzupełnić dane praktyki, aby móc w pełni korzystać z możliwości programu drEryk eGabinet.

Uzupełnienie danych osobowych

W celu uzupełnienia danych osobowych rozwijamy menu klikając w swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu, a następnie klikamy Moje konto.

Konfiguracja konta

Konfiguracja konta zależy od roli, którą ma użytkownik. Konfiguracja konta w zależności od roli znajduje się w Konfigurowanie konta

Zmiana hasła

W zakładce Zmień hasło możemy w każdym momencie zmienić dotychczas ustawione hasło do logowania. Zgodnie z rekomendacjami CeZ program automatycznie wymusza zmianę hasła co 30 dni. Można jednak wyłączyć tę możliwość, w tym celu zaznaczamy przełącznik "Nie wymuszaj zmiany hasła co 30 dni".

Dodanie certyfikatu osobistego

Aby skonfigurować certyfikat osobisty przechodzimy na kartę Certyfikat osobisty, a następnie klikamy Wybierz plik z dysku, wyszukujemy plik z certyfikatem na lokalnym dysku, klikamy Otwórz w przeglądarce plików, a następnie wpisujemy Hasło do certyfikatu i klikamy Zapisz w prawym dolnym rogu ekranu

Poprawnie załadowany certyfikat oznaczony jest stosownym komunikatem z informacją o tym, dla kogo został wystawiony oraz datą ważności.

Aby zaktualizować certyfikat musimy dodatkowo uwierzytelnić zmiany poprzez podanie hasła do naszego konta w programie eGabinet.

Konfiguracja danych podmiotu

W ramach zakładki Moja Praktyka możemy skonfigurować integrację z systemem P1 oraz uzupełnić Dane praktyki. W tym celu otwieramy menu klikając na swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu, a następnie na Moja Praktyka.

Dane podmiotu

W celu uzupełnienia danych praktyki przechodzimy na kartę Dane podmiotu. W przypadku zakupu oprogramowania przez eSklep część danych będzie uzupełniona.

Wybieramy przycisk Edytuj dane podmiotu. Następnie uzupełniamy wszystkie wymagane dane.

Sprawdzamy i aktualizujemy dane podmiotu, a następnie klikamy Zapisz.

Poniżej danych podmiotu mamy hierarchię zakładów, jednostek i komórek w naszym podmiocie.

Dane konkretnego elementu możemy edytować. W tym celu klikamy ikonę ołówka.

Każdy element hierarchii sprawdzamy i aktualizujemy. Jeśli jakieś dane są zgodne z danymi elementu wyżej możemy zaznaczyć "Użyj adresu podmiotu/zakładu/jednostki" lub "Użyj danych kontaktowych podmiotu/zakładu/jednostki". Wtedy nie musimy uzupełniać każdego elementu z osobna, a dodatkowo, jeśli edytujemy dane w miejscu nadrzędnym to zaktualizują się też dla każdego elementu poniżej, który ma zaznaczone to pole.

Jeśli na liście brakuje jakiś zakładów, jednostek lub komórek, należy kontaktować się ze Wsparciem Technicznym:

Dodanie logo podmiotu (opcjonalne)

Mamy możliwość dodania logo praktyki. W tym celu klikamy w menu prawym górnym rogu, a następnie na Mój podmiot. W zakładce Dane podmiotu klikamy Edytuj dane podmiotu.

Na samym dole formularza znajduje się sekcja Logo klikamy Wybierz plik z dysku, a następnie wybieramy plik z logo placówki lub przeciągamy wybrany plik na wskazany obszar. Dopuszczalne formaty logo to .svg, .png lub .jpg/.jpeg.

Po załadowaniu pliku pojawi nam się jego podgląd. Jeśli wszystko się zgadza zatwierdzamy przyciskiem Zapisz dane podmiotu.

Logo po dodaniu pojawi się na następujących drukach:

  • Karty wizyty

  • Zaleceń dla pacjenta

  • Badań fizykalne

  • Zaświadczenia lekarskiego

  • Skierowania do laboratorium

  • Skierowania do szpitala

  • Skierowania do pracowni diagnostycznej

  • Skierowania na rehabilitację

  • Dokumentacji medycznej

Ustawienia identyfikatora NFZ i integracji eWUŚ (opcjonalnie)

Przechodzimy do panelu Mój podmiot do zakładki Ustawienia NFZ. Z rozwijanej listy wybieramy oddział, pod który podlega lekarz. Wybieramy Tryb kontrahenta - jeśli jest to świadczeniodawca to uzupełniamy też Kod świadczeniodawcy, a następnie klikamy Zapisz.

Jeżeli chcemy włączyć integrację z eWUŚ to zaznaczamy przełącznik Integracja z systemem eWUŚ po prawej stronie.

Dalszą część konfigurujemy w zakładce Logowanie NFZ, do której możemy przejść klikając w link o tej nazwie lub wchodząc w Moje konto, a następnie kartę Logowanie NFZ. Podajemy login oraz hasło do eWUŚ i klikamy Zapisz i połącz.

Komunikacja z P1

Do uzupełnienia karty Komunikacja z P1 potrzebne będą certyfikaty P1 generowane w systemie RPWDL. Instrukcję uzyskania certyfikatów znajdziemy pod linkiem:

W celu konfiguracji komunikacji z systemem P1 należy wejść do karty Komunikacja z P1.

Wpisujemy Identyfikator nadany przez P1. Identyfikator ten jest przekazywany mailowo po poprawnym wygenerowaniu certyfikatów w systemie RPWDL. Następnie klikamy Zapisz identyfikator. Po zapisaniu identyfikatora otrzymamy stosowny komunikat:

W celu dodania certyfikatów TLS i WSS klikamy Wybierz plik z dysku zarówno przy certyfikacie TLS jak i certyfikacie WSS, oznaczone odpowiednio nr 1 i 2 na obrazku poniżej. Wpisujemy Hasło do certyfikatu TLS i Hasło do certyfikatu WSS poniżej tych przycisków. Akcje zatwierdzamy klikając Zapisz certyfikaty oznaczone nr 3 na poniższym obrazku.

Poprawnie załadowane certyfikaty oznaczone są stosownym komunikatem wraz z informacją o tym dla jakiego podmiotu zostały wystawione oraz datą ważności.

Po wgraniu certyfikatów możemy zacząć przeprowadzać wizyty w drEryk eGabinet.

⚙️
👥
(+48) 12 380 08 84
wsparcieegabinet@dreryk.pl
🔐Jak wygenerować certyfikaty P1?
Pierwsze logowanie - zmiana hasła
Menu konta
Panel zmiany hasła
Dodawanie certyfikatu osobistego
Prawidłowo dodany certyfikat osobisty
Komunikat o pomyślnie zapisanym certyfikacie
Menu konta
Widok danych podmiotu
Edycja danych podmiotu
Hierarchia podmiotu
Edycja danych zakładu
Sekcja dodawania logo praktyki
Sekcja dodawania logo praktyki z załadowanym logo w formiacie svg
Ustawienia NFZ w Mój podmiot
Logowanie NFZ
Komunikacja z P1
Komunikat o zmianie identyfikatora
Komunikacja z P1
Komunikacja z P1