drEryk eGabinet - Centrum pomocy
  • 👋Zaczynamy!
  • Pierwsze kroki
    • ℹ️Jak mogę wypróbować program drEryk eGabinet?
    • 💼Jak zakupić eGabinet?
    • 📄Dokumentacja medyczna
    • 📪Logowanie do aplikacji
    • ⚙️Konfiguracja konta i placówki
      • ⚙️Konfiguracja konta
      • 👤Konfiguracja praktyki
      • 👥Konfiguracja podmiotu
      • 🔐Jak wygenerować certyfikaty P1?
    • ❔FAQ
  • Role
    • 👤Lekarz
    • 👤Paramedyk
    • 👤Pracownik rejestracji
    • 👤Administrator
      • ℹ️Zarządzanie użytkownikami
      • 🖇️Edycja danych osobowych i praktyki
      • 💿Przestrzeń na dane
  • Moduły
    • ✉️Moduł SMS
    • 💰Moduł Usług Prywatnych
      • 💵Usługi rozliczeniowe
      • 🗓️Usługi recepcyjne
      • 📊Raporty MUP
    • 📄Faktury
    • 📨Moduł udostępniania dokumentacji
    • 💊Rozszerzona Baza Leków
  • Integracje
    • 🩺Integracja z portalem drEryk Pacjent
    • 🩺Integracja z portalem Znany Lekarz
  • Strona główna
    • 📈Strona główna
  • Wizyta
    • 📔Lista wizyt
    • 🎤Pre-wywiad
    • *️⃣eWUŚ
    • 🩺Panel główny wizyty
    • 🩺ICD-10 Rozpoznania
    • 🩺ICD-9 Procedury medyczne
    • 💊eRecepta
      • 🧪Leki recepturowe
      • 📃Historia wystawionych leków
    • 🩹eZWM
    • 🤒eZLA
    • 🏥eSkierowania
    • 📄Druki
    • 📄Dokumenty z wizyty
    • ↩️Ponowne otwarcie wizyty
    • 🗓️Kolejna wizyta
    • 🗃️Pasek boczny wizyty
    • 📋Szablony wizyt
    • ✅Zgody i upoważnienia na wizycie
  • Kalendarz
    • 📆Kalendarz
    • 🔄Cykliczne wizyty
    • 📝Notatki do wizyty
    • 🔃Manipulowanie kafelkiem wizyty
  • Informacje o pacjencie
    • 🗒️Lista pacjentów
    • 📚Kartoteka pacjenta
    • 📕Historia pacjenta
    • 🩺Dane medyczne
    • ✅Zgody i upoważnienia w kartotece pacjenta
    • 📥Wiązanie kartotek
    • 🗑️Usuwanie kartoteki pacjenta
  • Statystyki
    • 📊Statystyki
Powered by GitBook
On this page
  • Uzupełnienie danych osobowych
  • Lekarz lub lekarz-administrator
  • Administrator
  • Pracownik paramedyczny
  • Pracownik rejestracji
  • Zmiana hasła
  • Dodanie certyfikatu osobistego

Was this helpful?

  1. Pierwsze kroki
  2. Konfiguracja konta i placówki

Konfiguracja konta

Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji drEryk eGabinet należy skonfigurować konto lekarza oraz uzupełnić dane praktyki lub podmiotu, aby móc w pełni korzystać z możliwości programu drEryk eGabinet.

Last updated 13 days ago

Was this helpful?

Uzupełnienie danych osobowych

W celu uzupełnienia danych osobowych rozwijamy menu klikając w swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu, a następnie klikamy Moje konto.

Lekarz lub lekarz-administrator

Dla praktyki medycznej konto lekarza jest rozszerzone o rolę administratora.

W karcie Dane osobowe sprawdzamy poprawność wprowadzonych danych – imienia, nazwiska oraz numeru telefonu.

Uzupełniamy pole Numer PWZ swoim indywidualnym numerem prawa wykonywania zawodu oraz uzupełniamy Specjalizację lub oznaczamy "bez specjalizacji". Możemy dodać więcej niż jedną specjalizację.

Aby wybrać specjalizację, klikamy na wiersz w tabeli, a następnie zaczynamy wpisywać nazwę specjalizacji.

Następnie wybieramy pozycję z listy. Możemy też zmienić stopień specjalizacji na I stopnia, II stopnia lub „W trakcie”.

Jeśli dodaliśmy zbyt dużo wierszy wystarczy, że klikniemy ikonę kosza – usunie nam się wskazany wiersz. Jeśli nie mamy specjalizacji, to po zaznaczeniu “bez specjalizacji” wiersz z listą specjalizacji w ogóle nam się nie pokaże na drukach.

Możemy także uzupełnić Tytuł naukowy, który pojawi się na pieczątkach oraz adnotacji podpisu elektronicznego.

Poniżej znajduje się też sekcja "Adres zamieszkania" - jest ona opcjonalna, ale polecamy ją uzupełnić w przypadku, gdy wiemy, że będziemy wystawiać recepty pro auctore i pro familia.

Administrator

Aby edytować dane administratora rozwijamy menu konta w prawym górnym rogu i klikamy Moje konto. W zakładce Dane osobowe możemy edytować imię, nazwisko, numer kontaktowy oraz PESEL.

Pracownik paramedyczny

Aby edytować dane pracownika paramedycznego rozwijamy menu konta w prawym górnym rogu i klikamy Moje konto. W zakładce Dane osobowe możemy edytować imię, nazwisko, numer kontaktowy, PESEL, zawód oraz opcjonalnie tytuł naukowy, który pokaże się na drukach.

Pracownik rejestracji

Aby edytować dane pracownika rejestracji rozwijamy menu konta w prawym górnym rogu i klikamy Moje konto. W zakładce Dane osobowe możemy edytować imię, nazwisko, numer kontaktowy oraz PESEL.

Zmiana hasła

W zakładce Zmień hasło możemy w każdym momencie zmienić dotychczas ustawione hasło do logowania. Zgodnie z rekomendacjami CeZ program automatycznie wymusza zmianę hasła co 30 dni. Można jednak wyłączyć tę możliwość, w tym celu zaznaczamy przełącznik "Nie wymuszaj zmiany hasła co 30 dni".

Dodanie certyfikatu osobistego

Aktualnie dostępne tylko dla lekarza

Aby skonfigurować certyfikat osobisty przechodzimy na kartę Certyfikat osobisty, a następnie klikamy Wybierz plik z dysku, wyszukujemy plik z certyfikatem na lokalnym dysku, klikamy Otwórz w przeglądarce plików, a następnie wpisujemy Hasło do certyfikatu i klikamy Zapisz w prawym dolnym rogu ekranu.

Poprawnie załadowany certyfikat oznaczony jest stosownym komunikatem z informacją o tym, dla kogo został wystawiony oraz datą ważności.

Aby zaktualizować certyfikat musimy dodatkowo uwierzytelnić zmiany poprzez podanie hasła do naszego konta w programie eGabinet.

⚙️
⚙️
Menu konta
Dane osobowe konta lekarza
Lista specjalizacji
Określanie stopnia specjalizacji
Przykładowy podpis lekarza
Dane osobowe dla konta administratora
Dane osobowe dla konta pracownika paramedycznego
Dane osobowe dla konta pracownika rejestracji
Panel zmiany hasła
Dodawanie certyfikatu osobistego
Prawidłowo dodany certyfikat osobisty
Komunikat o pomyślnie zapisanym certyfikacie