📕Historia pacjenta
Informacje ogólne
Aby przejść do Historii pacjenta klikamy na trzy kropki w wierszu wizyty na liście wizyt bądź w wierszu Pacjenta na liście pacjentów, a następnie na Historię Pacjenta.


Otwiera nam się szczegółowa lista wizyt, jedna pod drugą. Możemy przeanalizować jak się zmieniał stan pacjenta na przestrzeni czasu.



Po otwarciu Historii Pacjenta ładuje nam się 10 ostatnich wizyt, zaczynając od najnowszej. Po zjechaniu na dół strony można kliknąć Załaduj starsze wizyty i pojawi się kolejne 10 wizyt.


Jeśli Pacjent nie ma już starszych wizyt zostaniemy o tym poinformowani komunikatem.


Ponowne otwarcie wizyty z poziomu historii pacjenta
Zarówno z Podglądu pojedynczej wizyty, jak i z historii pacjenta możemy otworzyć ponownie wizytę. W tym celu klikamy na trzy kropki w pasku górnym wizyty, na którym znajduje się też jej data i miejsce, i klikamy Otwórz ponownie.


Reszta procesu przebiega tak jak zawsze, czyli pojawia się okno z pytaniem o powód, a następnie możemy przejść do edycji wybranej wizyty.


Druk karty wizyty z Historii Pacjenta
Możemy szybko wydrukować kartę wybranej wizyty. Po prostu klikamy na trzy kropki w pasku wybranej wizyty i klikamy Drukuj kartę wizyty.


Drukuj lub udostępnij dokumenty z wizyty z poziomu Historii Pacjenta
Ponadto możemy wydrukować lub udostępnić dokument z potwierdzonej wizyty. W tym celu klikamy na imię i nazwisko pacjenta, a następnie przełączamy na zakładkę „Historia pacjenta”. Szukamy interesującej nas wizyty, a następnie ikonę trzech kropek na szarym pasku z datą wizyty i jej autorem.

Pokazuj usunięte
Zaznaczenie "Pokazuj usunięte" spowoduje pokazanie eRecept, dla których wystawiono dokument anulowania recepty.

Last updated
Was this helpful?