drEryk eGabinet - Centrum pomocy
  • 👋Zaczynamy!
  • Pierwsze kroki
    • ℹ️Jak mogę wypróbować program drEryk eGabinet?
    • 💼Jak zakupić eGabinet?
    • 📄Dokumentacja medyczna
    • 📪Logowanie do aplikacji
    • ⚙️Konfiguracja konta i placówki
      • ⚙️Konfiguracja konta
      • 👤Konfiguracja praktyki
      • 👥Konfiguracja podmiotu
      • 🔐Jak wygenerować certyfikaty P1?
    • ❔FAQ
  • Role
    • 👤Lekarz
    • 👤Paramedyk
    • 👤Pracownik rejestracji
    • 👤Administrator
      • ℹ️Zarządzanie użytkownikami
      • 🖇️Edycja danych osobowych i praktyki
      • 💿Przestrzeń na dane
  • Moduły
    • ✉️Moduł SMS
    • 💰Moduł Usług Prywatnych
      • 💵Usługi rozliczeniowe
      • 🗓️Usługi recepcyjne
      • 📊Raporty MUP
    • 📄Faktury
    • 📨Moduł udostępniania dokumentacji
    • 💊Rozszerzona Baza Leków
  • Integracje
    • 🩺Integracja z portalem drEryk Pacjent
    • 🩺Integracja z portalem Znany Lekarz
  • Strona główna
    • 📈Strona główna
  • Wizyta
    • 📔Lista wizyt
    • 🎤Pre-wywiad
    • *️⃣eWUŚ
    • 🩺Panel główny wizyty
    • 🩺ICD-10 Rozpoznania
    • 🩺ICD-9 Procedury medyczne
    • 💊eRecepta
      • 🧪Leki recepturowe
      • 📃Historia wystawionych leków
    • 🩹eZWM
    • 🤒eZLA
    • 🏥eSkierowania
    • 📄Druki
    • 📄Dokumenty z wizyty
    • ↩️Ponowne otwarcie wizyty
    • 🗓️Kolejna wizyta
    • 🗃️Pasek boczny wizyty
    • 📋Szablony wizyt
    • ✅Zgody i upoważnienia na wizycie
  • Kalendarz
    • 📆Kalendarz
    • 🔄Cykliczne wizyty
    • 📝Notatki do wizyty
    • 🔃Manipulowanie kafelkiem wizyty
  • Informacje o pacjencie
    • 🗒️Lista pacjentów
    • 📚Kartoteka pacjenta
    • 📕Historia pacjenta
    • 🩺Dane medyczne
    • ✅Zgody i upoważnienia w kartotece pacjenta
    • 📥Wiązanie kartotek
    • 🗑️Usuwanie kartoteki pacjenta
  • Statystyki
    • 📊Statystyki
Powered by GitBook
On this page
  • Rezerwacja terminu wizyty
  • Dymek szczegółów wizyty
  • Edycja terminu wizyty
  • Zaplanuj ponownie wizytę
  • Wizyty bez rezerwacji widoczne w kalendarzu
  • Nakładające się wizyty
  • Jednoczesne wyświetlanie wielu lekarzy w kolumnach dla widoku dziennego
  • "Wróć do kalendarza"
  • Wizyty odwołane widoczne w kalendarzu

Was this helpful?

  1. Kalendarz

Kalendarz

Last updated 4 months ago

Was this helpful?

Rezerwacja terminu wizyty

W polu Miejsce Udzielania Świadczeń domyślnie ustawia się wartość podana w Harmonogramie na dany czas pracy. Aby zmienić dla pojedynczej rezerwacji klikamy Edytuj, a następnie wybieramy odpowiedni MUŚ. Jeśli rezerwacja wizyty jest tworzona poza czasem pracy ustalonym w Harmonogramie musimy wybrać Miejsce Udzielania Świadczeń z listy.

Dymek szczegółów wizyty

Element zawiera:

  • numer kontaktowy do pacjenta,

  • informacje o specjaliście do którego jest zapisany pacjent,

  • informacje o osobie rejestrującą wizytę

  • notatkę (jeśli została dodana)

  • informacje o usługach recepcyjnych (jeśli jest aktywny moduł MUP, a do wizyty została dopisana usługa recepcyjna)

Jeśli korzystamy z jakiejś aplikacji umożliwiającego połączenia głosowe, to kliknięcie na numer telefonu wybiera ten numer w aplikacji do połączeń głosowych.

Edycja terminu wizyty

Do akcji, które można wykonać na zaplanowanej wizycie dodaliśmy możliwość edycji terminu wizyty. W tym celu klikamy na kafelek wizyty w kalendarzu, a następnie klikamy Edytuj.

Do edycji terminu wizyty możemy przejść też z listy wizyt. Szukamy wiersza z wybraną wizytą i klikamy ikonę trzech kropek, a następnie Edytuj termin.

Otworzy nam się okno pozwalające na dokonanie zmian w dacie wizyty, godzinie jej rozpoczęcia, godzinie zakończenia, przypisanym do tej wizyty pacjencie oraz liście usług recepcyjnych związanych z wizytą (jeśli jest aktywny Moduł Usług Prywatnych).

Po dokonaniu zmian klikamy Zapisz. O poprawnym zapisie poinformuje nas komunikat.

Zaplanuj ponownie wizytę

Dla statusu Anulowana możemy zaplanować ponownie wizytę. Na liście wizyt klikamy ikonę 3 kropek, a następnie klikamy Zaplanuj ponownie. Pojawi się okno edycji terminu wizyty z uzupełnionymi danymi tak, jak wyglądały w wersji przed jej odwołaniem.

Możemy te dane zostawić bez zmian lub skorygować. Następnie klikamy Zaplanuj ponownie i wizyta znów pojawia się w kalendarzu.

Wizyty bez rezerwacji widoczne w kalendarzu

Jeśli rozpoczniemy wizytę bez wcześniejszej rezerwacji pojawi się ona w kalendarzu. Domyślna długość takiej wizyty to 15 minut.

Nakładające się wizyty

Umożliwiliśmy rezerwację nakładających się wizyt, jeśli Administrator nie wyłączy takiej możliwości.

Opcja rejestrowania nakładających się wizyt jest domyślnie włączona. Jeśli Administrator chce ją wyłączyć wystarczy wejść do panelu Moja Praktyka/Mój podmiot w menu konta w prawym górnym rogu.

Następnie klikamy w zakładkę Ustawienia ogólne. Przy opcji "Możliwe rejestrowania nakładających się wizyt" klikamy na przełącznik, jeśli jest szary to nie będzie możliwości rejestrowania nakładających się wizyt.

Aby zarejestrować wizytę w czasie trwania innej wystarczy zaznaczyć interesujący nas obszar w kalendarzu obok kafelka istniejącej wizyty.

Zarejestrowana nowa wizyta pojawi się nad istniejącą.

Jeśli takich wizyt będzie więcej to złączą się w wąski kafelek z numerem informującym o liczbie wizyt kryjących się pod tym kafelkiem.

Aby je zobaczyć klikamy w kafelek z numerkiem. Pojawi nam się lista zarezerwowanych wizyt.

Status rozliczenia

Jednoczesne wyświetlanie wielu lekarzy w kolumnach dla widoku dziennego

Po kliknięciu Placówka możemy zobaczyć kalendarz na dany dzień, w którym kolumny odpowiadają personelowi, który w danym dniu ma zdefiniowany czas pracy.

"Wróć do kalendarza"

Wróć do kalendarza wraca do wcześniej wybranej daty w kalendarzu.

Dodajemy sobie rezerwacji wizyty w przyszłości.

Wchodzimy w dymek wizyty, a następnie w kartotekę pacjenta klikając w jego imię i nazwisko.

Otwiera nam się kartoteka pacjenta, możemy zmienić dane i zapisać lub po prostu coś sprawdzić. Klikamy Wróć do kalendarza.

Po powrocie do kalendarza znajdujemy się w tym samym przedziale czasu, w którym otwieraliśmy szczegóły wizyty.

Wizyty odwołane widoczne w kalendarzu

Aby pokazać odwołane wizyty klikamy Pokazuj odwołane. Wizyty dowołane wyświetlą nam się na różowo.

Po kliknięciu na kafelek możemy podejrzeć dane odwołanej rezerwacji.

Status rozliczenia pojawia się tylko, jeśli mamy wykupiony Moduł Rozliczeń Prywatnych, zostały opisane w tamtej części instrukcji.

📆
Okno rezerwacji wizyty
Okno rezerwacji wizyty
Dymek szczegółów wizyty
Menu elementu listy wizyt
Okno edycji terminu wizyty
Komunikat o zapisanych zmianach
Menu elementu listy wizyt
Okno planowania ponownie wizyty
Widok kalendarza z wizytą bez rezerwacji
Menu konta
Ustawienia kalendarza
Kalendarz
Kalendarz z nakładającymi się wizytami
Kalendarz z nakładającymi się wizytami oraz paskiem grupy wizyt
Kalendarz z nakładającymi się wizytami oraz rozwiniętym paskiem grupy wizyt
Widok kalendarza placówki
Widok kalendarza
Dymek wizyty w kalendarza
Kartoteka pacjenta z opcją "wróć do kalendarza"
Widok kalendarza
Widok kalendarza
Widok kalendarza
Podgląd szczegółów wizyty odwołanej
Statusy rozliczenia i kolory symbolizujące status