📆Kalendarz
Last updated
Last updated
W polu Miejsce Udzielania Świadczeń domyślnie ustawia się wartość podana w Harmonogramie na dany czas pracy. Aby zmienić dla pojedynczej rezerwacji klikamy Edytuj, a następnie wybieramy odpowiedni MUŚ. Jeśli rezerwacja wizyty jest tworzona poza czasem pracy ustalonym w Harmonogramie musimy wybrać Miejsce Udzielania Świadczeń z listy.
Element zawiera:
numer kontaktowy do pacjenta,
informacje o specjaliście do którego jest zapisany pacjent,
informacje o osobie rejestrującą wizytę
notatkę (jeśli została dodana)
informacje o usługach recepcyjnych (jeśli jest aktywny moduł MUP, a do wizyty została dopisana usługa recepcyjna)
Jeśli korzystamy z jakiejś aplikacji umożliwiającego połączenia głosowe, to kliknięcie na numer telefonu wybiera ten numer w aplikacji do połączeń głosowych.
Do akcji, które można wykonać na zaplanowanej wizycie dodaliśmy możliwość edycji terminu wizyty. W tym celu klikamy na kafelek wizyty w kalendarzu, a następnie klikamy Edytuj.
Do edycji terminu wizyty możemy przejść też z listy wizyt. Szukamy wiersza z wybraną wizytą i klikamy ikonę trzech kropek, a następnie Edytuj termin.
Otworzy nam się okno pozwalające na dokonanie zmian w dacie wizyty, godzinie jej rozpoczęcia, godzinie zakończenia, przypisanym do tej wizyty pacjencie oraz liście usług recepcyjnych związanych z wizytą (jeśli jest aktywny Moduł Usług Prywatnych).
Po dokonaniu zmian klikamy Zapisz. O poprawnym zapisie poinformuje nas komunikat.
Dla statusu Anulowana możemy zaplanować ponownie wizytę. Na liście wizyt klikamy ikonę 3 kropek, a następnie klikamy Zaplanuj ponownie. Pojawi się okno edycji terminu wizyty z uzupełnionymi danymi tak, jak wyglądały w wersji przed jej odwołaniem.
Możemy te dane zostawić bez zmian lub skorygować. Następnie klikamy Zaplanuj ponownie i wizyta znów pojawia się w kalendarzu.
Jeśli rozpoczniemy wizytę bez wcześniejszej rezerwacji pojawi się ona w kalendarzu. Domyślna długość takiej wizyty to 15 minut.
Umożliwiliśmy rezerwację nakładających się wizyt, jeśli Administrator nie wyłączy takiej możliwości.
Opcja rejestrowania nakładających się wizyt jest domyślnie włączona. Jeśli Administrator chce ją wyłączyć wystarczy wejść do panelu Moja Praktyka/Mój podmiot w menu konta w prawym górnym rogu.
Następnie klikamy w zakładkę Ustawienia ogólne. Przy opcji "Możliwe rejestrowania nakładających się wizyt" klikamy na przełącznik, jeśli jest szary to nie będzie możliwości rejestrowania nakładających się wizyt.
Aby zarejestrować wizytę w czasie trwania innej wystarczy zaznaczyć interesujący nas obszar w kalendarzu obok kafelka istniejącej wizyty.
Zarejestrowana nowa wizyta pojawi się nad istniejącą.
Jeśli takich wizyt będzie więcej to złączą się w wąski kafelek z numerem informującym o liczbie wizyt kryjących się pod tym kafelkiem.
Aby je zobaczyć klikamy w kafelek z numerkiem. Pojawi nam się lista zarezerwowanych wizyt.
Status rozliczenia
Po kliknięciu „Placówka” możemy zobaczyć kalendarz na dany dzień, w którym kolumny odpowiadają personelowi, który w danym dniu ma zdefiniowany czas pracy.
„Wróć do kalendarza” wraca do wcześniej wybranej daty w kalendarzu.
Dodajemy sobie rezerwacji wizyty w przyszłości.
Wchodzimy w dymek wizyty, a następnie w kartotekę pacjenta klikając w jego imię i nazwisko.
Otwiera nam się kartoteka pacjenta, możemy zmienić dane i zapisać lub po prostu coś sprawdzić. Klikamy Wróć do kalendarza.
Po powrocie do kalendarza znajdujemy się w tym samym przedziale czasu, w którym otwieraliśmy szczegóły wizyty.
Status rozliczenia pojawia się tylko, jeśli mamy wykupiony Moduł Rozliczeń Prywatnych, zostały opisane w tamtej części instrukcji.