❔FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Last updated
Najczęściej zadawane pytania
Last updated
Aktualizacja aplikacji odbywa się automatycznie i nie jest potrzebna żadna dodatkowa akcja. Wyskakujące okno informuje, że aktualizacja się odbyła i jakie zmiany zostały w niej zrobione.
Wystawioną eReceptę można wydrukować z poziomu aktualnej wizyty. Klikamy na panel eRecepty w pasku dolnym wizyty, a następnie patrzymy na listę pod tytułem "eRecepty wystawione". Na wysokości numeru pakietu oraz kodu dostępu znajduje się przycisk Drukuj. Klikamy go i pojawia nam się przeglądarkowe okno drukowania.
Drugą opcją jest kliknięcie na imię i nazwisko pacjenta, a następnie wybranie zakładki Repozytorium. W tym miejscu znajdują się wszystkie wystawione dokumenty, zarówno te w wersji PDF do druku, jak i te wysyłane do P1. Znajdujemy potrzebną eReceptę i klikamy ikonę pobierania (ostatnia w kolumnie).
Otwieramy pobrany plik, a następnie klikamy CTRL + P, otworzy nam się okno druku.
Ikonę trzech kropek możemy znaleźć w wielu miejscach w systemie, najczęściej w tabelach. Po kliknięciu rozwija nam się lista dodatkowych akcji, które możemy wykonać dla tego wiersza, na przykład:
Na liście wizyt, dla wizyty w statusie "Zaplanowana" możemy oprócz Rozpocznij wykonać jeszcze akcję Odwołaj, Edytuj termin lub przejść do Kartoteki pacjenta lub Historii pacjenta.
Dla elementu listy pacjentów oprócz akcji Rozpocznij wizytę lub przejścia do Historii wizyt możemy przejść do Kartoteki pacjenta i historii pacjenta lub wykonać akcję Rejestruj wizytę lub Usuń pacjenta.
Aktualizacje certyfikatów opisane są w zależności od typu certyfikatu:
Aby zmienić hasło w eWUŚ wchodzimy na panel Moje konto.
Następnie klikamy na zakładkę Logowanie NFZ.
Klikamy link Zmień hasło NFZ, który znajdziemy w prawym dolnym rogu ekranu.
Na formularzu "Integracji NFZ" pojawią się dodatkowe pola - Nowe hasło oraz Powtórz nowe hasło.
Uzupełniamy je, a następnie klikamy Zapisz.
Po tej akcji hasło zostanie zaktualizowane.
Certyfikat osobisty
Certyfikat w podmiocie
Certyfikat w praktyce