📆Kalendarz

Rezerwacja terminu wizyty

Okno rezerwacji wizyty

W polu Miejsce Udzielania Świadczeń domyślnie ustawia się wartość podana w Harmonogramie na dany czas pracy. Aby zmienić dla pojedynczej rezerwacji klikamy Edytuj, a następnie wybieramy odpowiedni MUŚ. Jeśli rezerwacja wizyty jest tworzona poza czasem pracy ustalonym w Harmonogramie musimy wybrać Miejsce Udzielania Świadczeń z listy.

Okno rezerwacji wizyty

Dymek szczegółów wizyty

Element zawiera:

  • numer kontaktowy do pacjenta,

  • informacje o specjaliście do którego jest zapisany pacjent,

  • informacje o osobie rejestrującą wizytę

  • notatkę (jeśli została dodana)

  • informacje o usługach recepcyjnych (jeśli jest aktywny moduł MUP, a do wizyty została dopisana usługa recepcyjna)

Dymek szczegółów wizyty

Jeśli korzystamy z jakiejś aplikacji umożliwiającego połączenia głosowe, to kliknięcie na numer telefonu wybiera ten numer w aplikacji do połączeń głosowych.

Edycja terminu wizyty

Do akcji, które można wykonać na zaplanowanej wizycie dodaliśmy możliwość edycji terminu wizyty. W tym celu klikamy na kafelek wizyty w kalendarzu, a następnie klikamy Edytuj.

Do edycji terminu wizyty możemy przejść też z listy wizyt. Szukamy wiersza z wybraną wizytą i klikamy ikonę trzech kropek, a następnie Edytuj termin.

Menu elementu listy wizyt

Otworzy nam się okno pozwalające na dokonanie zmian w dacie wizyty, godzinie jej rozpoczęcia, godzinie zakończenia, przypisanym do tej wizyty pacjencie oraz liście usług recepcyjnych związanych z wizytą (jeśli jest aktywny Moduł Usług Prywatnych).

Okno edycji terminu wizyty

Po dokonaniu zmian klikamy Zapisz. O poprawnym zapisie poinformuje nas komunikat.

Komunikat o zapisanych zmianach

Zaplanuj ponownie wizytę

Dla statusu Anulowana możemy zaplanować ponownie wizytę. Na liście wizyt klikamy ikonę 3 kropek, a następnie klikamy Zaplanuj ponownie. Pojawi się okno edycji terminu wizyty z uzupełnionymi danymi tak, jak wyglądały w wersji przed jej odwołaniem.

Menu elementu listy wizyt

Możemy te dane zostawić bez zmian lub skorygować. Następnie klikamy Zaplanuj ponownie i wizyta znów pojawia się w kalendarzu.

Okno planowania ponownie wizyty

Wizyty bez rezerwacji widoczne w kalendarzu

Jeśli rozpoczniemy wizytę bez wcześniejszej rezerwacji pojawi się ona w kalendarzu. Domyślna długość takiej wizyty to 15 minut.

Widok kalendarza z wizytą bez rezerwacji

Nakładające się wizyty

Umożliwiliśmy rezerwację nakładających się wizyt, jeśli Administrator nie wyłączy takiej możliwości.

Opcja rejestrowania nakładających się wizyt jest domyślnie włączona. Jeśli Administrator chce ją wyłączyć wystarczy wejść do panelu Moja Praktyka/Mój podmiot w menu konta w prawym górnym rogu.

Menu konta

Następnie klikamy w zakładkę Ustawienia ogólne. Przy opcji "Możliwe rejestrowania nakładających się wizyt" klikamy na przełącznik, jeśli jest szary to nie będzie możliwości rejestrowania nakładających się wizyt.

Ustawienia kalendarza

Aby zarejestrować wizytę w czasie trwania innej wystarczy zaznaczyć interesujący nas obszar w kalendarzu obok kafelka istniejącej wizyty.

Kalendarz

Zarejestrowana nowa wizyta pojawi się nad istniejącą.

Kalendarz z nakładającymi się wizytami

Jeśli takich wizyt będzie więcej to złączą się w wąski kafelek z numerem informującym o liczbie wizyt kryjących się pod tym kafelkiem.

Kalendarz z nakładającymi się wizytami oraz paskiem grupy wizyt

Aby je zobaczyć klikamy w kafelek z numerkiem. Pojawi nam się lista zarezerwowanych wizyt.

Kalendarz z nakładającymi się wizytami oraz rozwiniętym paskiem grupy wizyt

Status rozliczenia

Status rozliczenia pojawia się tylko, jeśli mamy wykupiony Moduł Rozliczeń Prywatnych, Statusy rozliczenia i kolory symbolizujące status zostały opisane w tamtej części instrukcji.

Jednoczesne wyświetlanie wielu lekarzy w kolumnach dla widoku dziennego

Po kliknięciu Placówka możemy zobaczyć kalendarz na dany dzień, w którym kolumny odpowiadają personelowi, który w danym dniu ma zdefiniowany czas pracy.

Widok kalendarza placówki

"Wróć do kalendarza"

Wróć do kalendarza wraca do wcześniej wybranej daty w kalendarzu.

Widok kalendarza

Dodajemy sobie rezerwacji wizyty w przyszłości.

Dymek wizyty w kalendarza

Wchodzimy w dymek wizyty, a następnie w kartotekę pacjenta klikając w jego imię i nazwisko.

Kartoteka pacjenta z opcją "wróć do kalendarza"

Otwiera nam się kartoteka pacjenta, możemy zmienić dane i zapisać lub po prostu coś sprawdzić. Klikamy Wróć do kalendarza.

Widok kalendarza

Po powrocie do kalendarza znajdujemy się w tym samym przedziale czasu, w którym otwieraliśmy szczegóły wizyty.

Wizyty odwołane widoczne w kalendarzu

Widok kalendarza

Aby pokazać odwołane wizyty klikamy Pokazuj odwołane. Wizyty dowołane wyświetlą nam się na różowo.

Widok kalendarza

Po kliknięciu na kafelek możemy podejrzeć dane odwołanej rezerwacji.

Podgląd szczegółów wizyty odwołanej

Last updated

Was this helpful?