Wiązanie kartotek
Opis działania przycisku "Powiąż z istniejącym pacjentem"
Last updated
Was this helpful?
Opis działania przycisku "Powiąż z istniejącym pacjentem"
Last updated
Was this helpful?
Wiązanie kartotek jest bardzo przydatną funkcją, gdy umawialiśmy Pacjenta z szybkiej rezerwacji z kalendarza lub Pacjent umawiał się pierwszy raz online, a jego kartoteka już istnieje w systemie. W takim celu odnajdujemy wpis, który nie ma przypisanego identyfikatora pacjenta, a następnie klikamy Powiąż z istniejącym pacjentem.
Przycisk ten znajdziemy w komunikacie o braku identyfikatora lub w pasku dolnym.
Po kliknięciu wyświetla nam się okno "Powiąż z istniejącą kartoteką". W polu Istniejąca kartoteka pacjenta wpisujemy imię, nazwisko, identyfikator lub numer telefonu Pacjenta, którego główną kartotekę chcemy odnaleźć. Wybieramy ją z listy, a następnie pojawi nam się lista danych.
Po lewej stronie mamy docelowe dane, a po prawej dane z wiązanej kartoteki.
Jeśli któreś z tych danych się nie pokrywają może to oznaczać, że pomyliliśmy kartoteki lub po prostu dane wymagają aktualizacji. W przypadku ze screena możemy zobaczyć, że tymczasowa kartoteka ma numer telefonu, który możemy przekopiować do stałej kartoteki klikając ikonę kopiowania. Skopiowane tak dane od razu wkleją się w odpowiednim polu.
Gdy upewniliśmy się, że wszystkie dane są prawidłowe, zatwierdzamy klikając Powiąż kartoteki.
Jeśli powiązywana kartoteka była z rejestracji online to od teraz kolejne umawiane wizyty przez tego Pacjenta nie będą tworzyły tymczasowych kartotek, tylko od razu pojawią się w głównej kartotece.