🗒️Notatki do wizyty
Last updated
Last updated
Notatkę możemy dodać z trzech miejsc:
rezerwacji wizyty,
edycji wizyty,
dymka wizyty w kalendarzu.
Notatkę może dodać każdy, kto widzi rezerwację tj. administrator, rejestrator oraz lekarz, do którego jest zarejestrowana wizyta.
Domyślnie pole notatki jest ukryte pod przyciskiem Dodaj notatkę.
Aby dodać notatkę klikamy przycisk Dodaj notatkę i formularz rozszerza nam się o pole notatki do wizyty.
Uzupełniamy rezerwację wizyty wraz z informacjami, które chcemy mieć w notatce. Analogicznie to wygląda w przypadku edycji wizyty.
Notatkę możemy dodać także poza formularzem rezerwacji – w dymku z poziomu kalendarza. Klikamy na kafelek rezerwacji, by wyświetlił nam się dymek rezerwacji, a następnie klikamy Dodaj notatkę.
Otwiera nam się okno nowej notatki. Wpisujemy treść notatki.
Zatwierdzamy przyciskiem Dodaj. Pojawi nam się sekcja z notatką do wizyty i przyciskiem Edytuj notatkę.
Po kliknięciu pojawi nam się okno notatki z uzupełnioną wcześniej informacją. Możemy ją zmienić lub dopisać dodatkowe informacje. Zmiany zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.
Jeśli na dowolnym etapie zostawimy notatkę pustą to zachowa się tak, jakby jej nie było i będziemy widzieć przycisk Dodaj notatkę.