🗒️Notatki do wizyty

Notatkę możemy dodać z trzech miejsc:

  • rezerwacji wizyty,

  • edycji wizyty,

  • dymka wizyty w kalendarzu.

Notatkę może dodać każdy, kto widzi rezerwację tj. administrator, rejestrator oraz lekarz, do którego jest zarejestrowana wizyta.

Domyślnie pole notatki jest ukryte pod przyciskiem Dodaj notatkę.

Notatka z poziomu rezerwacji wizyty

Aby dodać notatkę klikamy przycisk Dodaj notatkę i formularz rozszerza nam się o pole notatki do wizyty.

Uzupełniamy rezerwację wizyty wraz z informacjami, które chcemy mieć w notatce. Analogicznie to wygląda w przypadku edycji wizyty.

Notatka z dymka w kalendarzu

Notatkę możemy dodać także poza formularzem rezerwacji – w dymku z poziomu kalendarza. Klikamy na kafelek rezerwacji, by wyświetlił nam się dymek rezerwacji, a następnie klikamy Dodaj notatkę.

Otwiera nam się okno nowej notatki. Wpisujemy treść notatki.

Zatwierdzamy przyciskiem Dodaj. Pojawi nam się sekcja z notatką do wizyty i przyciskiem Edytuj notatkę.

Po kliknięciu pojawi nam się okno notatki z uzupełnioną wcześniej informacją. Możemy ją zmienić lub dopisać dodatkowe informacje. Zmiany zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

Jeśli na dowolnym etapie zostawimy notatkę pustą to zachowa się tak, jakby jej nie było i będziemy widzieć przycisk Dodaj notatkę.

Last updated