🗒️Notatki do wizyty
Notatkę możemy dodać z trzech miejsc:
rezerwacji wizyty,
edycji wizyty,
dymka wizyty w kalendarzu.
Notatkę może dodać każdy, kto widzi rezerwację tj. administrator, rejestrator oraz lekarz, do którego jest zarejestrowana wizyta.
Domyślnie pole notatki jest ukryte pod przyciskiem Dodaj notatkę.
Notatka z poziomu rezerwacji wizyty
Aby dodać notatkę klikamy przycisk Dodaj notatkę i formularz rozszerza nam się o pole notatki do wizyty.
Uzupełniamy rezerwację wizyty wraz z informacjami, które chcemy mieć w notatce. Analogicznie to wygląda w przypadku edycji wizyty.
Notatka z dymka w kalendarzu
Notatkę możemy dodać także poza formularzem rezerwacji – w dymku z poziomu kalendarza. Klikamy na kafelek rezerwacji, by wyświetlił nam się dymek rezerwacji, a następnie klikamy Dodaj notatkę.
Otwiera nam się okno nowej notatki. Wpisujemy treść notatki.
Zatwierdzamy przyciskiem Dodaj. Pojawi nam się sekcja z notatką do wizyty i przyciskiem Edytuj notatkę.
Po kliknięciu pojawi nam się okno notatki z uzupełnioną wcześniej informacją. Możemy ją zmienić lub dopisać dodatkowe informacje. Zmiany zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.
Jeśli na dowolnym etapie zostawimy notatkę pustą to zachowa się tak, jakby jej nie było i będziemy widzieć przycisk Dodaj notatkę.
Last updated