🎤Pre-wywiad

Na liście wizyt znajduje się kolumna "Pre-wywiad". Po kliknięciu Dodaj otwiera nam się okno z listą pytań.

Lista wizyt wraz z kolumną Pre-wywiad

Uzupełniamy pre-wywiad. Aby zapisać lub zatwierdzić wymagana jest odpowiedź na co najmniej jedno pytanie.

Okno pre-wywiadu wraz z domyślnym szablonem pre-wywiadu

Zapisany wywiad można edytować, w tym celu klikamy Edytuj w kolumnie pre-wywiadu.

Lista wizyt wraz z kolumną Pre-wywiad

Zatwierdzony można podejrzeć, w tym celu klikamy Podgląd w kolumnie pre-wywiadu.

Lista wizyt wraz z kolumną Pre-wywiad

Po kliknięciu otwiera nam się podgląd pre-wywiadu.

Okno podglądu pre-wywiadu

Jeśli do danego pre-wywiadu jest wizyta w statusie „Zatwierdzona” możemy przejść do jej podglądu klikając Podgląd wizyty.

O uzupełnionym pre-wywiadzie informuje nas żółta kropka na linku Pre-wywiad obok pola „Wywiad” w wizycie.

Link do pre-wywiadu obok okna wywiadu

Aby odczytać pre-wywiad klikamy na link – żółta kropka nam zniknie, ale dostęp do treści pre-wywiadu mamy nieograniczony. Treść wyświetla nam się w oknie, który pozwala na jednoczesną edycję pól wizyty, np. możemy czytać pre-wywiad i jednocześnie uzupełniać pole „Wywiad”.

Dymek pre-wywiadu na wizycie

Możemy także przekopiować treść pre-wywiadu do pola „Wywiad”, klikając Kopiuj do wywiadu. Jeśli na jakieś pytanie nie było uzupełnionej odpowiedzi, to przy kopiowaniu zostanie przestrzeń na jej uzupełnienie.

Pole wywiadu z przekopiowanymi danymi z pre-wywiadu

Administrator może nadać uprawnienia do przeprowadzenia pre-wywiadu osobie pracującej na stanowisku Rejestrator. Klikamy na rozwijalne menu w prawym górnym rogu, następnie Moja praktyka/Mój podmiot i na zakładkę Użytkownicy. Odszukujemy wiersz z danymi pracownika, któremu chcemy nadać uprawnienia, a następnie klikamy w trzy kropki w tym wierszu.

Lista użytkowników w panelu Moja praktyka/Mój podmiot

Otwiera nam się okno z danymi pracownika. Poniżej mamy sekcję „Uprawnienia”. Odhaczamy pole obok Przeprowadzenie pre-wywiadu. Przeprowadzić pre-wywiad mogą tylko osoby, które mają nadane uprawnienia dostępu do podglądu danych medycznych oraz dodawania danych medycznych. Po ustawieniu odpowiednich uprawnień klikamy Zapisz.

Okno edycji uprawnień użytkownika

Pre-wywiad można przeprowadzić do 24 godzin od daty zaplanowanej wizyty.

Edycja pytań pre-wywiadu

. W tym celu wchodzimy na panel Mój podmiot/Moja praktyka, a następnie na zakładkę Ustawienia ogólne. Rozwijamy Ustawienia ankiet, a następnie klikamy Edytuj.

Ustawienia ankiet

Aktywacja trybu edycji charakteryzuje się zmianą statusu na żółty “Tryb edycji”.

W trybie edycji możliwe są następujące akcje:

- Edycja treści pytania – poprzez kliknięcie na fragment pytania, który chcemy modyfikować

- Dodanie nowego pytania wybierając Dodaj pytanie na końcu listy

- Usuwanie pytania wybierając ikonę kosza po prawej stronie pytania.

Po dokonaniu zmian możemy od razu opublikować nowy szablon pre-wywiadu klikając Zapisz i publikuj lub zostawić publikację na później, klikając Zapisz. Anulowanie spowoduje, że zmiany zostaną odrzucone, a konfiguracja pre-wywiadu zostanie przywrócona do wersji sprzed zmian.

Ustawienia ankiet w trybie edycji

Jeśli nie opublikowaliśmy pre-wywiadu, to szablon jest w statusie „Nieopublikowany”. Z tego miejsca możemy go edytować, możemy odrzucić zmiany lub opublikować

Ustawienia ankiet w statusie "Nieopublikowany"

Last updated

Was this helpful?