*️⃣eWUŚ

Kiedy sprawdzany jest eWUŚ?

  1. Jeśli wizyta została zaplanowana na dany dzień to eWUŚ sprawdzany jest od razu po zarejestrowaniu wizyty.

  2. Jeśli wizyta została zaplanowana wcześniej to weryfikacja odbywa się automatycznie w dniu zaplanowanej wizyty o 4.00 rano.

Zbliżający się termin wygaśnięcia hasła

Gdy zbliża się termin wygaśnięcia hasła lub gdy hasło wygasło pojawi się informacja na dole ekranu wraz z przekierowaniem do miejsca zmiany hasła.

Komunikat o zbliżającym się wygaśnięciu hasła eWUŚ
Komunikat o wygasłym haśle eWUŚ

Weryfikacja ważności hasła następuje w momencie rozpoczęcia wizyty.

Jak zmienić hasło w eWUŚ?

Aby zmienić hasło w eWUŚ wchodzimy na panel Moje konto.

Menu konta

Następnie klikamy na zakładkę Logowanie NFZ.

Moje konto i zakładka Logowanie NFZ

Klikamy link Zmień hasło NFZ, który znajdziemy w prawym dolnym rogu ekranu.

Pasek akcji dla Logowania NFZ w panelu Moje konto

Na formularzu "Integracji NFZ" pojawią się dodatkowe pola - Nowe hasło oraz Powtórz nowe hasło.

Uzupełniamy je, a następnie klikamy Zapisz.

Pasek akcji dla logowania NFZ w Moje konto

Po tej akcji hasło zostanie zaktualizowane.

Last updated

Was this helpful?