*️⃣eWUŚ
Last updated
Last updated
Jeśli wizyta została zaplanowana na dany dzień to eWUŚ sprawdzany jest od razu po zarejestrowaniu wizyty.
Jeśli wizyta została zaplanowana wcześniej to weryfikacja odbywa się automatycznie w dniu zaplanowanej wizyty o 4.00 rano.
Gdy zbliża się termin wygaśnięcia hasła lub gdy hasło wygasło pojawi się informacja na dole ekranu wraz z przekierowaniem do miejsca zmiany hasła.
Weryfikacja ważności hasła następuje w momencie rozpoczęcia wizyty.
Aby zmienić hasło w eWUŚ wchodzimy na panel Moje konto.
Następnie klikamy na zakładkę Logowanie NFZ.
Klikamy link Zmień hasło NFZ, który znajdziemy w prawym dolnym rogu ekranu.
Na formularzu "Integracji NFZ" pojawią się dodatkowe pola - Nowe hasło oraz Powtórz nowe hasło.
Uzupełniamy je, a następnie klikamy Zapisz.
Po tej akcji hasło zostanie zaktualizowane.