✉️Moduł SMS

Każde konto posiada darmowy pakiet 50 SMS-ów odświeżany automatycznie co miesiąc, dzięki któremu można wypróbować działanie modułu.

SMS-y wychodzą ze stałych numerów.

Jak zakupić pakiet SMS?

Dostępne są pakiety jednorazowe oraz cykliczne (odświeżane automatycznie co miesiąc) w wysokości 100 i 300 SMS-ów, w subskrypcji miesięcznej i rocznej, które można kupić wielokrotnie, w przypadku większego zapotrzebowania na SMS-y. W celu zwiększenia pakietu skontaktuj się z nami:

Infolinia: (+48) 12 380 08 84

E-mail: [email protected]

Pakiety SMS

Wszystkie SMS-y wykorzystują ten sam pakiet niezależnie od tego czy to tylko dla eDokumentów, czy także z przypomnieniami o wizycie.

Tabela pakietów SMS

W przypadku, gdy nastąpi wykorzystanie 80% pakietu, wyślemy powiadomienie e-mail informujące o zbliżającym się końcu pakietu. W takiej sytuacji można zakupić dodatkowy pakiet jednorazowy lub cykliczny, by zachować ciągłość wysyłki SMS-ów. Powiadomienie e-mail zostanie także wysłane, gdy wysyłka wiadomości zostanie zablokowana ze względu na brak dostępnych w pakiecie SMS-ów do wysyłki.

W widoku konfiguracji wiadomości SMS prezentowane są wszystkie aktywne pakiety oraz miesięczne podsumowanie wykorzystania usługi.

Podsumowanie wysłanych SMS

Dostępne są pakiety jednorazowe oraz cykliczne (odświeżane automatycznie co miesiąc) w wysokości 100 i 300 SMS-ów, w subskrypcji miesięcznej i rocznej, które można kupić wielokrotnie, w przypadku większego zapotrzebowania na SMS-y. W celu zwiększenia pakietu skontaktuj się z Wsparciem Technicznym:

Infolinia: (+48) 12 380 08 84

E-mail: [email protected]

SMS dla eDokumentów

Moduł SMS pozwalający na wysyłkę smsów z kodami eDokumentów (eRecepty, eSkierowania) do pacjentów posiadających w kartotece pacjenta uzupełniony numer telefonu kontaktowego zarejestrowany na terytorium Polski.

Aby uruchomić usługę wysyłki SMS-ów do Pacjentów, należy w konfiguracji Mojej praktyki lub Mojego podmiotu przejść do zakładki Wiadomości do pacjentów, a następnie zaznaczyć Wysyłaj wiadomości SMS z kodami eDokumentów.

Panel wiadomości SMS

Po uruchomieniu usługi, każda utworzona eRecepta bądź eSkierowanie będzie generować wysyłkę SMS-a z kodem do realizacji eRecepty/eSkierowania.

SMS z potwierdzeniem terminu wizyty

Moduł wiadomości z potwierdzeniem terminu wizyty. Aby włączyć tę opcję, wchodzimy do panelu Mój podmiot/Moja praktyka, a następnie klikamy w zakładkę Wiadomości do pacjentów. W ustawieniach Wiadomości SMS zaznaczamy przełącznik Wysyłaj wiadomości SMS z potwierdzeniem terminu wizyty.

Ustawienia wiadomości SMS

SMS z przypomnieniem o wizycie

Funkcja wysyłająca wiadomości SMS z przypomnieniami o wizycie dzień przed planowaną wizytą. Aby włączyć tę opcję, wchodzimy do panelu Mój podmiot/Moja praktyka, a następnie klikamy w zakładkę Wiadomości SMS. W ustawieniach Ustawienia SMS zaznaczamy przełącznik Wysyłaj wiadomości SMS z przypomnieniem o terminie wizyty.

Ustawienia wiadomości SMS

SMS do specjalisty o nowej wizycie

Ustawić taką wysyłkę może Administrator dla wszystkich specjalistów w placówce. Klikamy na rozwijalne menu w prawym górnym rogu, następnie Moja praktyka/Mój podmiot i na zakładkę Wiadomości SMS. Zaznaczamy przełącznik obok Wiadomości SMS do specjalisty o nowej wizycie tak, by świecił się na niebiesko.

Lista możliwych opcji wysyłki SMS w panelu Wiadomości SMS

Wiadomości wysyłają się dla wizyt umówionych na dany dzień lub kolejny wraz z informacją w której placówce odbędzie się wizyta.

WAŻNE: SMS z przypomnieniem nie zostanie wysłany do specjalisty, jeśli w rezerwacji wizyty nie ma podanego Miejsca Udzielania Świadczeń.

SMS do specjalisty o odwołanej wizycie

Ustawić taką wysyłkę może Administrator dla wszystkich specjalistów w placówce. Klikamy na rozwijalne menu w prawym górnym rogu, następnie Moja praktyka/Mój podmiot i na zakładkę „Wiadomości SMS”. Zaznaczamy przełącznik obok „Wiadomości SMS do specjalisty o odwołanej wizycie” tak, by świecił się na niebiesko.

Lista możliwych opcji wysyłki SMS w panelu Wiadomości SMS

Wiadomości wysyłają się dla wizyt umówionych na dany dzień lub kolejny wraz z informacją w której placówce odbędzie się wizyta.

WAŻNE: SMS z przypomnieniem nie zostanie wysłany do specjalisty, jeśli w rezerwacji wizyty nie ma podanego Miejsca Udzielania Świadczeń.

Odwołanie wizyty przez SMS

odwołanie wizyty poprzez odpowiedź przez pacjenta na wiadomość SMS z przypomnieniem o terminie wizyty lub/oraz wiadomość potwierdzającą termin wizyty. Informacja o możliwym odwołaniu terminu wizyty może być wysyłana jednocześnie dla obu typów wiadomości.

Aby włączyć odwoływanie wizyty przez SMS, należy w Moja praktyka/Mój podmiot przejść do Wiadomości SMS, a następnie włączyć na liście dostępnych opcji SMS“Dodaj możliwość odwołania wizyty przez SMS”.

Po włączeniu opcji odwoływania, do każdej wysyłanej wiadomości SMS zostanie dodana treść o możliwym odwołaniu wizyty z odpowiednio nadanym kodem odwołania.

Lista możliwych opcji wysyłki SMS w panelu Wiadomości SMS

Przykładowo, pacjent dostaje wiadomość:

„Placowka Medyczna drEryk przypomina o wizycie w dniu 04.10.2024 g. 20:00. Aby odwolac wizyte wyslij SMS o tresci 1.”

Jeśli pacjent odpisze „1” to dana wizyta zostanie odwołana. Jeśli placówka ma ustawione wysyłanie SMS do specjalisty o odwołanej wizycie, to informację o odwołaniu wizyty otrzyma także specjalista, do którego zapisany był pacjent.

Jeśli pacjent był zapisany na kilka wizyt w niedługim czasie to każda wizyta będzie miała swój numer odwołania.

Dodatkowo możemy ustawić, by do pacjenta zostało wysłane potwierdzenie odwołania wizyty.

Wybrane w ten sposób wysyłki SMS wykorzystują pakiet SMS. Aby dokupić nowy pakiet skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym:

Infolinia: (+48) 12 380 08 84

E-mail: [email protected]

SMS do pacjenta z potwierdzeniem odwołania wizyty

Dajemy możliwość włączenia wysyłki SMS z potwierdzeniem odwołania wizyty. Po włączeniu tej opcji wiadomość zostanie wysłana niezależnie od tego, czy wizytę odwołał pacjent odpowiadając na SMS, czy zrobi to personel bezpośrednio w programie.

Lista możliwych opcji wysyłki SMS w panelu Wiadomości SMS

Wybrane w ten sposób wysyłki SMS wykorzystują pakiet SMS. Aby dokupić nowy pakiet skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym:

Infolinia: (+48) 12 380 08 84

E-mail: [email protected]

Last updated

Was this helpful?