✉️Moduł SMS

Każde konto posiada darmowy pakiet 50 SMS-ów odświeżany automatycznie co miesiąc, dzięki któremu można wypróbować działanie modułu.

SMS-y wychodzą ze stałych numerów.

Jak zakupić pakiet SMS?

Dostępne są pakiety jednorazowe oraz cykliczne (odświeżane automatycznie co miesiąc) w wysokości 100 i 300 SMS-ów, w subskrypcji miesięcznej i rocznej, które można kupić wielokrotnie, w przypadku większego zapotrzebowania na SMS-y. W celu zwiększenia pakietu skontaktuj się z nami:

Infolinia: (+48) 12 380 08 84

E-mail: [email protected]

Pakiety SMS

Wszystkie SMS-y wykorzystują ten sam pakiet niezależnie od tego czy to tylko dla eDokumentów, czy także z przypomnieniami o wizycie.

Tabela pakietów SMS

W przypadku, gdy nastąpi wykorzystanie 80% pakietu, wyślemy powiadomienie e-mail informujące o zbliżającym się końcu pakietu. W takiej sytuacji można zakupić dodatkowy pakiet jednorazowy lub cykliczny, by zachować ciągłość wysyłki SMS-ów. Powiadomienie e-mail zostanie także wysłane, gdy wysyłka wiadomości zostanie zablokowana ze względu na brak dostępnych w pakiecie SMS-ów do wysyłki.

W widoku konfiguracji wiadomości SMS prezentowane są wszystkie aktywne pakiety oraz miesięczne podsumowanie wykorzystania usługi.

Dostępne są pakiety jednorazowe oraz cykliczne (odświeżane automatycznie co miesiąc) w wysokości 100 i 300 SMS-ów, w subskrypcji miesięcznej i rocznej, które można kupić wielokrotnie, w przypadku większego zapotrzebowania na SMS-y. W celu zwiększenia pakietu skontaktuj się z Wsparciem Technicznym:

Infolinia: (+48) 12 380 08 84

E-mail: [email protected]

SMS dla eDokumentów

Moduł SMS pozwalający na wysyłkę smsów z kodami eDokumentów (eRecepty, eSkierowania) do pacjentów posiadających w kartotece pacjenta uzupełniony numer telefonu kontaktowego zarejestrowany na terytorium Polski.

Aby uruchomić usługę wysyłki SMS-ów do Pacjentów, należy w konfiguracji Mojej praktyki lub Mojego podmiotu przejść do zakładki Wiadomości SMS, a następnie zaznaczyć Wysyłaj wiadomości SMS z kodami eDokumentów.

Panel wiadomości SMS

Po uruchomieniu usługi, każda utworzona eRecepta bądź eSkierowanie będzie generować wysyłkę SMS-a z kodem do realizacji eRecepty/eSkierowania.

SMS z potwierdzeniem terminu wizyty

Moduł wiadomości z potwierdzeniem terminu wizyty. Aby włączyć tę opcję, wchodzimy do panelu Mój podmiot/Moja praktyka, a następnie klikamy w zakładkę Wiadomości SMS. W ustawieniach Wiadomości SMS zaznaczamy przełącznik Wysyłaj wiadomości SMS z potwierdzeniem terminu wizyty.

SMS z przypomnieniem o wizycie

Funkcja wysyłająca wiadomości SMS z przypomnieniami o wizycie dzień przed planowaną wizytą. Aby włączyć tę opcję, wchodzimy do panelu Mój podmiot/Moja praktyka, a następnie klikamy w zakładkę Wiadomości SMS. W ustawieniach Ustawienia SMS zaznaczamy przełącznik Wysyłaj wiadomości SMS z przypomnieniem o terminie wizyty.

Ustawienia wiadomości SMS

SMS do specjalisty o nowej wizycie

Ustawić taką wysyłkę może Administrator dla wszystkich specjalistów w placówce. Klikamy na rozwijalne menu w prawym górnym rogu, następnie Moja praktyka/Mój podmiot i na zakładkę Wiadomości SMS. Zaznaczamy przełącznik obok Wiadomości SMS do specjalisty o nowej wizycie tak, by świecił się na niebiesko.

Wiadomości wysyłają się dla wizyt umówionych na dany dzień lub kolejny wraz z informacją w której placówce odbędzie się wizyta.

WAŻNE: SMS z przypomnieniem nie zostanie wysłany do specjalisty, jeśli w rezerwacji wizyty nie ma podanego Miejsca Udzielania Świadczeń.

SMS do specjalisty o odwołanej wizycie

Ustawić taką wysyłkę może Administrator dla wszystkich specjalistów w placówce. Klikamy na rozwijalne menu w prawym górnym rogu, następnie Moja praktyka/Mój podmiot i na zakładkę „Wiadomości SMS”. Zaznaczamy przełącznik obok „Wiadomości SMS do specjalisty o odwołanej wizycie” tak, by świecił się na niebiesko.

Lista możliwych opcji wysyłki SMS w panelu Wiadomości SMS

Wiadomości wysyłają się dla wizyt umówionych na dany dzień lub kolejny wraz z informacją w której placówce odbędzie się wizyta.

WAŻNE: SMS z przypomnieniem nie zostanie wysłany do specjalisty, jeśli w rezerwacji wizyty nie ma podanego Miejsca Udzielania Świadczeń.

Odwołanie wizyty przez SMS

odwołanie wizyty poprzez odpowiedź przez pacjenta na wiadomość SMS z przypomnieniem o terminie wizyty lub/oraz wiadomość potwierdzającą termin wizyty. Informacja o możliwym odwołaniu terminu wizyty może być wysyłana jednocześnie dla obu typów wiadomości.

Aby włączyć odwoływanie wizyty przez SMS, należy w Moja praktyka/Mój podmiot przejść do Wiadomości SMS, a następnie włączyć na liście dostępnych opcji SMS“Dodaj możliwość odwołania wizyty przez SMS”.

Po włączeniu opcji odwoływania, do każdej wysyłanej wiadomości SMS zostanie dodana treść o możliwym odwołaniu wizyty z odpowiednio nadanym kodem odwołania.

Lista możliwych opcji wysyłki SMS w panelu Wiadomości SMS

Przykładowo, pacjent dostaje wiadomość:

„Placowka Medyczna drEryk przypomina o wizycie w dniu 04.10.2024 g. 20:00. Aby odwolac wizyte wyslij SMS o tresci 1.”

Jeśli pacjent odpisze „1” to dana wizyta zostanie odwołana. Jeśli placówka ma ustawione wysyłanie SMS do specjalisty o odwołanej wizycie, to informację o odwołaniu wizyty otrzyma także specjalista, do którego zapisany był pacjent.

Jeśli pacjent był zapisany na kilka wizyt w niedługim czasie to każda wizyta będzie miała swój numer odwołania.

Dodatkowo możemy ustawić, by do pacjenta zostało wysłane potwierdzenie odwołania wizyty.

Wybrane w ten sposób wysyłki SMS wykorzystują pakiet SMS. Aby dokupić nowy pakiet skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym:

Infolinia: (+48) 12 380 08 84

E-mail: [email protected]

SMS do pacjenta z potwierdzeniem odwołania wizyty

Dajemy możliwość włączenia wysyłki SMS z potwierdzeniem odwołania wizyty. Po włączeniu tej opcji wiadomość zostanie wysłana niezależnie od tego, czy wizytę odwołał pacjent odpowiadając na SMS, czy zrobi to personel bezpośrednio w programie.

Lista możliwych opcji wysyłki SMS w panelu Wiadomości SMS

SMS do pacjenta z przypomnieniem o terminie Wideokonsultacji

Funkcja wysyłająca wiadomości SMS z przypomnieniami o Wideokonsultacji dzień przed planowaną Wideokonsultacją i/lub na 10 minut przed jej rozpoczęciem . Aby włączyć tę opcję, wchodzimy do panelu Mój podmiot/Moja praktyka, a następnie klikamy w zakładkę Wiadomości SMS. W ustawieniach Ustawienia SMS zaznaczamy przełącznik Wysyłaj wiadomości SMS z przypomnieniem o terminie Wideokonsultacji.

Wybierając opcję Edytuj definiujemy czy czy przypomnienie do Pacjenta jest wysyłane na dzień przed zaplanowaną Wideokonsultacją czy na 10 minut przed jej zaplanowaną godziną rozpoczęcia. Można oznaczyć oba terminy przypomnienia oraz zdefiniować dla każdego z nich czy Pacjent, będzie miał możliwość odwołania wizyty odpowiadając na wiadomość z przypomnieniem.

Wybrane w ten sposób wysyłki SMS wykorzystują pakiet SMS. Aby dokupić nowy pakiet skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym:

Infolinia: (+48) 12 380 08 84

E-mail: [email protected]

Last updated

Was this helpful?