✉️Moduł SMS
Jak zakupić pakiet SMS?
Dostępne są pakiety jednorazowe oraz cykliczne (odświeżane automatycznie co miesiąc) w wysokości 100 i 300 SMS-ów, w subskrypcji miesięcznej i rocznej, które można kupić wielokrotnie, w przypadku większego zapotrzebowania na SMS-y. W celu zwiększenia pakietu skontaktuj się z nami:
Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail: [email protected]
Pakiety SMS
Wszystkie SMS-y wykorzystują ten sam pakiet niezależnie od tego czy to tylko dla eDokumentów, czy także z przypomnieniami o wizycie.


W przypadku, gdy nastąpi wykorzystanie 80% pakietu, wyślemy powiadomienie e-mail informujące o zbliżającym się końcu pakietu. W takiej sytuacji można zakupić dodatkowy pakiet jednorazowy lub cykliczny, by zachować ciągłość wysyłki SMS-ów. Powiadomienie e-mail zostanie także wysłane, gdy wysyłka wiadomości zostanie zablokowana ze względu na brak dostępnych w pakiecie SMS-ów do wysyłki.
W widoku konfiguracji wiadomości SMS prezentowane są wszystkie aktywne pakiety oraz miesięczne podsumowanie wykorzystania usługi.

Dostępne są pakiety jednorazowe oraz cykliczne (odświeżane automatycznie co miesiąc) w wysokości 100 i 300 SMS-ów, w subskrypcji miesięcznej i rocznej, które można kupić wielokrotnie, w przypadku większego zapotrzebowania na SMS-y. W celu zwiększenia pakietu skontaktuj się z Wsparciem Technicznym:
Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail: [email protected]
SMS dla eDokumentów
Moduł SMS pozwalający na wysyłkę smsów z kodami eDokumentów (eRecepty, eSkierowania) do pacjentów posiadających w kartotece pacjenta uzupełniony numer telefonu kontaktowego zarejestrowany na terytorium Polski.
Aby uruchomić usługę wysyłki SMS-ów do Pacjentów, należy w konfiguracji Mojej praktyki lub Mojego podmiotu przejść do zakładki Wiadomości SMS, a następnie zaznaczyć Wysyłaj wiadomości SMS z kodami eDokumentów.


Po uruchomieniu usługi, każda utworzona eRecepta bądź eSkierowanie będzie generować wysyłkę SMS-a z kodem do realizacji eRecepty/eSkierowania.
SMS z potwierdzeniem terminu wizyty
Moduł wiadomości z potwierdzeniem terminu wizyty. Aby włączyć tę opcję, wchodzimy do panelu Mój podmiot/Moja praktyka, a następnie klikamy w zakładkę Wiadomości SMS. W ustawieniach Wiadomości SMS zaznaczamy przełącznik Wysyłaj wiadomości SMS z potwierdzeniem terminu wizyty.

SMS z przypomnieniem o wizycie
Funkcja wysyłająca wiadomości SMS z przypomnieniami o wizycie dzień przed planowaną wizytą. Aby włączyć tę opcję, wchodzimy do panelu Mój podmiot/Moja praktyka, a następnie klikamy w zakładkę Wiadomości SMS. W ustawieniach Ustawienia SMS zaznaczamy przełącznik Wysyłaj wiadomości SMS z przypomnieniem o terminie wizyty.


SMS do specjalisty o nowej wizycie
Ustawić taką wysyłkę może Administrator dla wszystkich specjalistów w placówce. Klikamy na rozwijalne menu w prawym górnym rogu, następnie Moja praktyka/Mój podmiot i na zakładkę Wiadomości SMS. Zaznaczamy przełącznik obok Wiadomości SMS do specjalisty o nowej wizycie tak, by świecił się na niebiesko.

Wiadomości wysyłają się dla wizyt umówionych na dany dzień lub kolejny wraz z informacją w której placówce odbędzie się wizyta.
SMS do specjalisty o odwołanej wizycie
Ustawić taką wysyłkę może Administrator dla wszystkich specjalistów w placówce. Klikamy na rozwijalne menu w prawym górnym rogu, następnie Moja praktyka/Mój podmiot i na zakładkę „Wiadomości SMS”. Zaznaczamy przełącznik obok „Wiadomości SMS do specjalisty o odwołanej wizycie” tak, by świecił się na niebiesko.


Wiadomości wysyłają się dla wizyt umówionych na dany dzień lub kolejny wraz z informacją w której placówce odbędzie się wizyta.
Odwołanie wizyty przez SMS
odwołanie wizyty poprzez odpowiedź przez pacjenta na wiadomość SMS z przypomnieniem o terminie wizyty lub/oraz wiadomość potwierdzającą termin wizyty. Informacja o możliwym odwołaniu terminu wizyty może być wysyłana jednocześnie dla obu typów wiadomości.
Aby włączyć odwoływanie wizyty przez SMS, należy w Moja praktyka/Mój podmiot przejść do Wiadomości SMS, a następnie włączyć na liście dostępnych opcji SMS“Dodaj możliwość odwołania wizyty przez SMS”.
Po włączeniu opcji odwoływania, do każdej wysyłanej wiadomości SMS zostanie dodana treść o możliwym odwołaniu wizyty z odpowiednio nadanym kodem odwołania.


Przykładowo, pacjent dostaje wiadomość:
„Placowka Medyczna drEryk przypomina o wizycie w dniu 04.10.2024 g. 20:00. Aby odwolac wizyte wyslij SMS o tresci 1.”
Jeśli pacjent odpisze „1” to dana wizyta zostanie odwołana. Jeśli placówka ma ustawione wysyłanie SMS do specjalisty o odwołanej wizycie, to informację o odwołaniu wizyty otrzyma także specjalista, do którego zapisany był pacjent.
Jeśli pacjent był zapisany na kilka wizyt w niedługim czasie to każda wizyta będzie miała swój numer odwołania.
Dodatkowo możemy ustawić, by do pacjenta zostało wysłane potwierdzenie odwołania wizyty.
Wybrane w ten sposób wysyłki SMS wykorzystują pakiet SMS. Aby dokupić nowy pakiet skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym:
Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail: [email protected]
SMS do pacjenta z potwierdzeniem odwołania wizyty
Dajemy możliwość włączenia wysyłki SMS z potwierdzeniem odwołania wizyty. Po włączeniu tej opcji wiadomość zostanie wysłana niezależnie od tego, czy wizytę odwołał pacjent odpowiadając na SMS, czy zrobi to personel bezpośrednio w programie.


SMS do pacjenta z przypomnieniem o terminie Wideokonsultacji
Funkcja wysyłająca wiadomości SMS z przypomnieniami o Wideokonsultacji dzień przed planowaną Wideokonsultacją i/lub na 10 minut przed jej rozpoczęciem . Aby włączyć tę opcję, wchodzimy do panelu Mój podmiot/Moja praktyka, a następnie klikamy w zakładkę Wiadomości SMS. W ustawieniach Ustawienia SMS zaznaczamy przełącznik Wysyłaj wiadomości SMS z przypomnieniem o terminie Wideokonsultacji.

Wybierając opcję Edytuj definiujemy czy czy przypomnienie do Pacjenta jest wysyłane na dzień przed zaplanowaną Wideokonsultacją czy na 10 minut przed jej zaplanowaną godziną rozpoczęcia. Można oznaczyć oba terminy przypomnienia oraz zdefiniować dla każdego z nich czy Pacjent, będzie miał możliwość odwołania wizyty odpowiadając na wiadomość z przypomnieniem.

Wybrane w ten sposób wysyłki SMS wykorzystują pakiet SMS. Aby dokupić nowy pakiet skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym:
Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail: [email protected]
Last updated
Was this helpful?