↩️Ponowne otwarcie wizyty
Last updated
Last updated
Jest możliwość ponownego otwarcia zatwierdzonej wizyty przez lekarza, który ją przeprowadził. W tym celu wyszukujemy interesującą nas wizytę na liście wizyt lub w Historii Wizyt, do której możemy przejść przez listę Pacjentów. Następnie klikamy trzy kropki na końcu wiersza odpowiedniej wizyty i Otwórz ponownie.
Następnie podajemy powód ponownego otwarcia wizyty.
Ponownie otwartą wizytę:
możemy edytować – początkowo zawiera dane w swojej pierwotnej wersji
nie możemy jej anulować
nie możemy usunąć utworzonych na niej eDokumentów, ale możemy wystawić kolejne
Dodatkowo, w kartotece pacjenta (klikamy imię i nazwisko pacjenta), w zakładce Repozytorium dodaliśmy kolumnę z wersją dokumentu. Zatwierdzone ponownie otwarte wizyty nadpisują dokument karty wizyty, a na liście wyświetlamy najnowszą.
Możemy też podejrzeć powód ponownego otwarcia wizyty – w tym celu najeżdżamy na znak zapytania przy wersji dokumentu.