↩️Ponowne otwarcie wizyty

Jest możliwość ponownego otwarcia zatwierdzonej wizyty przez lekarza, który ją przeprowadził. W tym celu wyszukujemy interesującą nas wizytę na liście wizyt lub w Historii Wizyt, do której możemy przejść przez listę Pacjentów. Następnie klikamy trzy kropki na końcu wiersza odpowiedniej wizyty i Otwórz ponownie.

Menu elementu listy wizyt

Następnie podajemy powód ponownego otwarcia wizyty.

Okno z pytaniem o powód ponownego otwarcia wizyty

Ponownie otwartą wizytę:

  • możemy edytować – początkowo zawiera dane w swojej pierwotnej wersji

  • nie możemy jej anulować

  • nie możemy usunąć utworzonych na niej eDokumentów, ale możemy wystawić kolejne

Dodatkowo, w kartotece pacjenta (klikamy imię i nazwisko pacjenta), w zakładce Repozytorium dodaliśmy kolumnę z wersją dokumentu. Zatwierdzone ponownie otwarte wizyty nadpisują dokument karty wizyty, a na liście wyświetlamy najnowszą.

Repozytorium pacjenta

Możemy też podejrzeć powód ponownego otwarcia wizyty – w tym celu najeżdżamy na znak zapytania przy wersji dokumentu.

Powód ostatniego ponownego otwarcia wizyty

Last updated

Was this helpful?