Moduł SMS
Last updated
Last updated
Każde konto posiada darmowy pakiet 50 SMS-ów odświeżany automatycznie co miesiąc, dzięki któremu można wypróbować działanie modułu.
Dostępne są pakiety jednorazowe oraz cykliczne (odświeżane automatycznie co miesiąc) w wysokości 100 i 300 SMS-ów, w subskrypcji miesięcznej i rocznej, które można kupić wielokrotnie, w przypadku większego zapotrzebowania na SMS-y. W celu zwiększenia pakietu skontaktuj się z nami:
Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail: wsparcieegabinet@dreryk.pl
Wszystkie SMS-y wykorzystują ten sam pakiet niezależnie od tego czy to tylko dla eDokumentów, czy także z przypomnieniami o wizycie.
W przypadku, gdy nastąpi wykorzystanie 80% pakietu, wyślemy powiadomienie e-mail informujące o zbliżającym się końcu pakietu. W takiej sytuacji można zakupić dodatkowy pakiet jednorazowy lub cykliczny, by zachować ciągłość wysyłki SMS-ów. Powiadomienie e-mail zostanie także wysłane, gdy wysyłka wiadomości zostanie zablokowana ze względu na brak dostępnych w pakiecie SMS-ów do wysyłki.
W widoku konfiguracji wiadomości SMS prezentowane są wszystkie aktywne pakiety oraz miesięczne podsumowanie wykorzystania usługi.
Dostępne są pakiety jednorazowe oraz cykliczne (odświeżane automatycznie co miesiąc) w wysokości 100 i 300 SMS-ów, w subskrypcji miesięcznej i rocznej, które można kupić wielokrotnie, w przypadku większego zapotrzebowania na SMS-y. W celu zwiększenia pakietu skontaktuj się z Wsparciem Technicznym:
Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail: wsparcieegabinet@dreryk.pl
Moduł SMS pozwalający na wysyłkę smsów z kodami eDokumentów (eRecepty, eSkierowania) do pacjentów posiadających w kartotece pacjenta uzupełniony numer telefonu kontaktowego zarejestrowany na terytorium Polski.
Aby uruchomić usługę wysyłki SMS-ów do Pacjentów, należy w konfiguracji Mojej praktyki lub Mojego podmiotu przejść do zakładki Wiadomości do pacjentów, a następnie zaznaczyć Wysyłaj wiadomości SMS z kodami eDokumentów.
Po uruchomieniu usługi, każda utworzona eRecepta bądź eSkierowanie będzie generować wysyłkę SMS-a z kodem do realizacji eRecepty/eSkierowania.
Moduł wiadomości z potwierdzeniem terminu wizyty. Aby włączyć tę opcję, wchodzimy do panelu Mój podmiot/Moja praktyka, a następnie klikamy w zakładkę Wiadomości do pacjentów. W ustawieniach Wiadomości SMS zaznaczamy przełącznik Wysyłaj wiadomości SMS z potwierdzeniem terminu wizyty.
Funkcja wysyłająca wiadomości SMS z przypomnieniami o wizycie dzień przed planowaną wizytą. Aby włączyć tę opcję, wchodzimy do panelu Mój podmiot/Moja praktyka, a następnie klikamy w zakładkę Wiadomości SMS. W ustawieniach Ustawienia SMS zaznaczamy przełącznik Wysyłaj wiadomości SMS z przypomnieniem o terminie wizyty.
Ustawić taką wysyłkę może Administrator dla wszystkich specjalistów w placówce. Klikamy na rozwijalne menu w prawym górnym rogu, następnie Moja praktyka/Mój podmiot i na zakładkę Wiadomości SMS. Zaznaczamy przełącznik obok Wiadomości SMS do specjalisty o nowej wizycie tak, by świecił się na niebiesko.
Wiadomości wysyłają się dla wizyt umówionych na dany dzień lub kolejny wraz z informacją w której placówce odbędzie się wizyta.
WAŻNE: SMS z przypomnieniem nie zostanie wysłany do specjalisty, jeśli w rezerwacji wizyty nie ma podanego Miejsca Udzielania Świadczeń.
Ustawić taką wysyłkę może Administrator dla wszystkich specjalistów w placówce. Klikamy na rozwijalne menu w prawym górnym rogu, następnie Moja praktyka/Mój podmiot i na zakładkę „Wiadomości SMS”. Zaznaczamy przełącznik obok „Wiadomości SMS do specjalisty o odwołanej wizycie” tak, by świecił się na niebiesko.
Wiadomości wysyłają się dla wizyt umówionych na dany dzień lub kolejny wraz z informacją w której placówce odbędzie się wizyta.
WAŻNE: SMS z przypomnieniem nie zostanie wysłany do specjalisty, jeśli w rezerwacji wizyty nie ma podanego Miejsca Udzielania Świadczeń.
odwołanie wizyty poprzez odpowiedź przez pacjenta na wiadomość SMS z przypomnieniem o terminie wizyty lub/oraz wiadomość potwierdzającą termin wizyty. Informacja o możliwym odwołaniu terminu wizyty może być wysyłana jednocześnie dla obu typów wiadomości.
Aby włączyć odwoływanie wizyty przez SMS, należy w Moja praktyka/Mój podmiot przejść do Wiadomości SMS, a następnie włączyć na liście dostępnych opcji SMS“Dodaj możliwość odwołania wizyty przez SMS”.
Po włączeniu opcji odwoływania, do każdej wysyłanej wiadomości SMS zostanie dodana treść o możliwym odwołaniu wizyty z odpowiednio nadanym kodem odwołania.
Przykładowo, pacjent dostaje wiadomość:
„Placowka Medyczna drEryk przypomina o wizycie w dniu 04.10.2024 g. 20:00. Aby odwolac wizyte wyslij SMS o tresci 1.”
Jeśli pacjent odpisze „1” to dana wizyta zostanie odwołana. Jeśli placówka ma ustawione wysyłanie SMS do specjalisty o odwołanej wizycie, to informację o odwołaniu wizyty otrzyma także specjalista, do którego zapisany był pacjent.
Jeśli pacjent był zapisany na kilka wizyt w niedługim czasie to każda wizyta będzie miała swój numer odwołania.
Dodatkowo możemy ustawić, by do pacjenta zostało wysłane potwierdzenie odwołania wizyty.
Wybrane w ten sposób wysyłki SMS wykorzystują pakiet SMS. Aby dokupić nowy pakiet skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym:
Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail: wsparcieegabinet@dreryk.pl
Dajemy możliwość włączenia wysyłki SMS z potwierdzeniem odwołania wizyty. Po włączeniu tej opcji wiadomość zostanie wysłana niezależnie od tego, czy wizytę odwołał pacjent odpowiadając na SMS, czy zrobi to personel bezpośrednio w programie.
Wybrane w ten sposób wysyłki SMS wykorzystują pakiet SMS. Aby dokupić nowy pakiet skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym:
Infolinia: (+48) 12 380 08 84
E-mail: wsparcieegabinet@dreryk.pl